
Bakan Selçuk: "Öğretmenlerimizin ara tatilde okullarda bulunmalarını beklemiyoruz. Onların da evlerinde olmasını bekliyoruz. Çok acil bir durum olmadıkça da şehir dışına çıkmamalarını öneriyoruz."
Son Dakika › Güncel › Bakan Selçuk: 'Öğretmenlerimizin ara tatilde okullarda bulunmalarını beklemiyoruz. - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.