Başbakan Yıldırım'ın Eşi Semiha Yıldırım, Türk Kızılayının İftarına Katıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan Yıldırım'ın Eşi Semiha Yıldırım, Türk Kızılayının İftarına Katıldı

Başbakan Yıldırım\'ın Eşi Semiha Yıldırım, Türk Kızılayının İftarına Katıldı
17.06.2017 10:41

Başbakan Binali Yıldırım'ın eşi Semiha Yıldırım, Türk Kızılayı İstanbul Şube Başkanlığı tarafından düzenlenen iftara katıldı.

Başbakan Binali Yıldırım'ın eşi Semiha Yıldırım, Türk Kızılayı İstanbul Şube Başkanlığı tarafından düzenlenen iftara katıldı.

Alınan bilgiye göre, Semiha Yıldırım'ın bir konuşma gerçekleştirdiği programda, Kızılay'ın anaokullarının yapımında bağışta bulunan bağışçılara ödül takdim edildi.

Yıldırım, beş bağışçıdan daha anaokulu sözü aldı.

Programda ayrıca Türk Kızılayı İstanbul Şube Başkanlığı tarafından Yıldırım'a Kızılay Anaokulu maketi hediye edildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Başbakan Yıldırım'ın Eşi Semiha Yıldırım, Türk Kızılayının İftarına Katıldı - Son Dakika


Advertisement