Başkan Demir, birim müdürleriyle toplantı yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Demir, birim müdürleriyle toplantı yaptı

Başkan Demir, birim müdürleriyle toplantı yaptı
29.02.2020 15:30

Ardahan Belediye Başkanı Faruk Demir, birim amirleri ile bir toplantı gerçekleştirdi.

Ardahan Belediye Başkanı Faruk Demir, birim amirleri ile bir toplantı gerçekleştirdi.

Başkanlık makamında gerçekleştirilen toplantıda, birim amirleriyle belediye çalışmaları değerlendirildi ve baharla birlikte başlayacak olan çalışmalarla ilgili istişare edildi.

Başkan Demir, bahar mevsimiyle birlikte çalışmalara yoğunluk vereceklerini belirterek, planlanan çalışmaların öncelik sıralamasına göre tek tek gerçekleştirileceğini kaydetti. - ARDAHAN

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Başkan Demir, birim müdürleriyle toplantı yaptı - Son Dakika


Advertisement