Gölbaşı Belediye Başkanı Fatih Duruay, Belediye Başkan Yardımcısı Mustafa Demirci, Belediye Meclis üyeleri Nusrettin Şanver ve Belma Erdoğan'dan oluşan heyet ile, Çevre ve Şehircilik Bakanı Fatma Güldemet Sarı ve Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkçi'ye hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Başkan Duruay, Bakan Fatma Güldemet Sarı ve Bakan Bülent Tüfenkçi'ye bakan olarak atanmalarından dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Başkan Fatih Duruay, meh bakan Sarı hem de bakan Tüfenkçi'ye Osmanlı motifleri işlemeli bakır kahve fincanı seti hediye etti.
Son Dakika › Güncel › Başkan Duruay Kabine Ziyaretlerini Sürdürüyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.