Başkan Duruay Kabine Ziyaretlerini Sürdürüyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Duruay Kabine Ziyaretlerini Sürdürüyor

Başkan Duruay Kabine Ziyaretlerini Sürdürüyor
14.01.2016 10:35  Güncelleme: 10:38

Gölbaşı Belediye Başkanı Fatih Duruay, beraberindeki heyet ile birlikte 64. Hükümet Bakanları'na ziyaretlerini sürdürüyor.

Gölbaşı Belediye Başkanı Fatih Duruay, Belediye Başkan Yardımcısı Mustafa Demirci, Belediye Meclis üyeleri Nusrettin Şanver ve Belma Erdoğan'dan oluşan heyet ile, Çevre ve Şehircilik Bakanı Fatma Güldemet Sarı ve Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkçi'ye hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Başkan Duruay, Bakan Fatma Güldemet Sarı ve Bakan Bülent Tüfenkçi'ye bakan olarak atanmalarından dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Başkan Fatih Duruay, meh bakan Sarı hem de bakan Tüfenkçi'ye Osmanlı motifleri işlemeli bakır kahve fincanı seti hediye etti.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Başkan Duruay Kabine Ziyaretlerini Sürdürüyor - Son Dakika


Advertisement