Zonguldak'ın Ereğli ilçesi Belediye Başkanı Halil Posbıyık, 23 Nisan günü akşamı saat 21.00'de İstiklal Marşı'nı birlikte söylemek için Ereğli halkına çağrıda bulundu.
Atatürk'e sevgimizin ışıkları gökyüzünde parlasın
Başkan Posbıyık mesajında şu ifadelere yer verdi: "Haydi #AşkımEreğli! 23 Nisan akşamı 21.00'de evlerimizin balkonlarında, pencerelerinde buluşup coşkuyla İstiklal Marşımızı söyleyelim. Evet bu büyük bayramı bu kez meydanlarda kutlayamıyoruz ama yüreklerimizin coşkusu bir olup büyüyecek. Cep telefonlarımızın ışığı açık olsun. Atatürk'e sevgimizin ışıkları gökyüzünde parlasın" dedi. - ZONGULDAK
Son Dakika › Güncel › Başkan Posbıyık 'İstiklal Marşı için 21.00'da buluşalım' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.