"neyleyim KUTUDAKİ MİLYON DOLARI, SEN ŞAMPİYON OLMAYINCA"
Beşiktaş taraftarı, Elazığspor maçı sırasında 17 Aralık operasyonuna uyarlanmış tezahüratlar yaptı.
Recep Tayyip Erdoğan Stadı'nda oynanan karşılaşmada Siyah-beyazlı taraftarlar en çok, "Neyleyim kutudaki milyon doları, sen şampiyon olmayınca" ve "Bazen sevinç bazen keder, Beşiktaşlı olmak yeter" tezahüratını söylediler.
ALİ DANAŞ - İSTANBUL/ DHA
AD(GH)
Son Dakika › Güncel › Beşiktaşlı Taraftarlardan 17 Aralık Operasyonuna Gönderme - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.