Beşiktaşlı Taraftarlardan 17 Aralık Operasyonuna Gönderme - Son Dakika
Son Dakika Logo

Beşiktaşlı Taraftarlardan 17 Aralık Operasyonuna Gönderme

Beşiktaşlı Taraftarlardan 17 Aralık Operasyonuna Gönderme
21.12.2013 19:56

"neyleyim KUTUDAKİ MİLYON DOLARI, SEN ŞAMPİYON OLMAYINCA" Beşiktaş taraftarı, Elazığspor maçı sırasında 17 Aralık operasyonuna uyarlanmış tezahüratlar yaptı.

"neyleyim KUTUDAKİ MİLYON DOLARI, SEN ŞAMPİYON OLMAYINCA"

Beşiktaş taraftarı, Elazığspor maçı sırasında 17 Aralık operasyonuna uyarlanmış tezahüratlar yaptı.

Recep Tayyip Erdoğan Stadı'nda oynanan karşılaşmada Siyah-beyazlı taraftarlar en çok, "Neyleyim kutudaki milyon doları, sen şampiyon olmayınca" ve "Bazen sevinç bazen keder, Beşiktaşlı olmak yeter" tezahüratını söylediler.

ALİ DANAŞ - İSTANBUL/ DHA

AD(GH)

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Beşiktaşlı Taraftarlardan 17 Aralık Operasyonuna Gönderme - Son Dakika


Advertisement