Bilecik'te "Gençlik Yürüyüşü" Düzenlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bilecik'te "Gençlik Yürüyüşü" Düzenlendi

15.05.2016 11:06

Bilecik'te Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğünce "Gençlik Haftası" kapsamında "Gençlik Yürüyüşü" düzenlendi.

Bilecik'te Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğünce "Gençlik Haftası" kapsamında "Gençlik Yürüyüşü" düzenlendi.

Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü önünden başlayan yürüyüş, Tevfikbey Caddesi üzerinden Cumhuriyet Meydanı'nda sona erdi.

Bilecik Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Aslan Yıldız tarafından Atatürk Anıtı'na çelenk sunulmasının ardından saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.

Bilecik Gençlik Merkezi Müdür Vekili Hasan Kocatepe, sporcular ve antrenörlerin katıldığı tören, fotoğraf çekimiyle sona erdi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Bilecik'te 'Gençlik Yürüyüşü' Düzenlendi - Son Dakika


Advertisement