Bolu'daki atlara 'ruam' karantinası (1) - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bolu'daki atlara 'ruam' karantinası (1)

Bolu\'daki atlara \'ruam\' karantinası (1)
20.12.2019 16:24

BOLU'daki Abant Tabiat Parkı'nda, fayton gezileri ile bireysel gezilerde kullanılan 83 attan 8'i, ruam hastalığı şüphesiyle karantinaya alındı.

BOLU'daki Abant Tabiat Parkı'nda, fayton gezileri ile bireysel gezilerde kullanılan 83 attan 8'i, ruam hastalığı şüphesiyle karantinaya alındı.

Tarım ve Orman Bakanı Yardımcısı Fatih Metin, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Şu an inceleme yapılıyor. Kesin bir şey yok ve atlarımızı tedbir amaçlı karantinaya aldık" dedi. Adalar Kaymakamlığı'nca dün Büyükada'da ruam hastalığı tespit edilen 81 atın itlaf edildiği açıklanmıştı. Karantina tedbirleri kapsamında ilçeye hayvan giriş çıkışları da durdurulmuştu.


Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Bolu'daki atlara 'ruam' karantinası (1) - Son Dakika


Advertisement