İzmit'ten aldığı yükü Lübnan ve Mısır'a ulaştırmak isteyen ''PASHA'' adlı Tanzanya bandıralı kuru yük gemisi dün öğleden sonra Marmara Adası'nın 3 mil yakınlarında yan yattı. Gemide bulunan 9 kişilik mürettebat, Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü'ne bağlı romorkörlerle Erdek'in Narlı köyüne taşındı. Gece boyunca çalışan ekipler yan yatan gemiyi de sabaha karşı Narlı iskelesine çekerek sabitlediler. Yükün düzenlendikten sonra geminin hareket edeceği öğrenildi.
Vatandaşlar da Erdek açıklarındaki kurtarma çalışmasını meraklı gözlerle izlediler.
Son Dakika › Güncel › Büyük Tehlike Atlatan Gemi, Kurtarma Ekipleri Tarafından Erdek'e Çekildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.