Cepten İlk "Alo"Nun Üzerinden 25 Yıl Geçti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Cepten İlk "Alo"Nun Üzerinden 25 Yıl Geçti

22.02.2019 17:42

Türkiye'de, 23 Şubat 1994'te dönemin Başbakanı Tansu Çiller'in dönemin Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel'i aramasıyla gerçekleşen ilk cep telefonu görüşmesinin üzerinden 25 yıl geçti.

ARİFE YILDIZ ÜNAL - Türkiye'de, 23 Şubat 1994'te dönemin Başbakanı Tansu Çiller'in dönemin Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel'i aramasıyla gerçekleşen ilk cep telefonu görüşmesinin üzerinden 25 yıl geçti.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Cepten İlk 'Alo'Nun Üzerinden 25 Yıl Geçti - Son Dakika


Advertisement