Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Ey Irak yönetimi, bu 300 bin Iraklıya kapısını açarak, seni rahatlatan Türkiye değil mi? Başkaları yapmadı bunu, biz yaptık. Onun için Türkiye'ye bir laf atarken, bir söz söylerken bunu düşüneceksin. Böyle bir dost bulamazsın, sen bu dostu incittiğin takdirde kaybedersin. Onun için günlerdir 'Biz hem sahada olacağız, hem de masada olacağız' diyorum."
Son Dakika › Güncel › Cumhurbaşkanı Erdoğan: 'Ey Irak Yönetimi, Bu 300 Bin Iraklıya Kapısını Açarak, Seni Rahatlatan... - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.