Cumhurbaşkanı Erdoğan, Obama'nın Beyaz Saray'da Verdiği Yemeğe Katıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Obama'nın Beyaz Saray'da Verdiği Yemeğe Katıldı

01.04.2016 04:12

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın otelinden ayrılması -Erdoğan'ın Beyaz Saray önünde makam aracından inip el sallaması Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Barack Obama'nın Nükleer Güvenlik Zirvesi'ne katılan devlet ve hükümet başkanları onuruna düzenlediği yemeğe katıldı.

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ :

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın otelinden ayrılması

-Erdoğan'ın Beyaz Saray önünde makam aracından inip el sallaması Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Barack Obama'nın Nükleer Güvenlik Zirvesi'ne katılan devlet ve hükümet başkanları onuruna düzenlediği yemeğe katıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, konakladığı St. Regis Oteli'ndeki kabullerinin ardından Beyaz Saray'a geçti. Burada makam aracından inen Erdoğan, kendisini görüntüleyen gazetecileri el sallayarak selamladı.

Erdoğan, daha sonra binaya geçerek, ABD Başkanı Obama'nın ev sahipliğindeki yemeğe iştirak etti.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Cumhurbaşkanı Erdoğan, Obama'nın Beyaz Saray'da Verdiği Yemeğe Katıldı - Son Dakika


Advertisement