Cumhurbaşkanı Erdoğan: " Türkiye'nin S-400'lere ihtiyacı var ve bunun da anlaşması bitmiştir. İnşallah en kısa zamanda alacağız."
Son Dakika › Güncel › Cumhurbaşkanı Erdoğan: 'Türkiye'nin S-400'lere İhtiyacı Var ve Bunun da Anlaşması Bitmiştir. - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.