
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, açlık grevlerine ilişkin "Milletvekilleri ve belediye başkanlarının böyle bir yola gitmesini tasvip etmem. Çözüm için çaba göstermesi gereken kişilerin böyle bir yola girmesinin tasvip edilecek yanı olmadığı açıktır. Umarım herkes bir an önce bu işi sona erdirir" dedi. - ANKARA
Son Dakika › Güncel › Cumhurbaşkanı Gül Açlık Grevlerine İlişkin Açıklama Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.