Depo Olarak Kullanılan Yerde Çıkan Yangın Korkuttu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Depo Olarak Kullanılan Yerde Çıkan Yangın Korkuttu

Depo Olarak Kullanılan Yerde Çıkan Yangın Korkuttu
03.02.2017 12:49

Bilecik’in Osmanlı ilçesinde depo olarak kullanılan yerde çıkan yangın korkuttu.

Bilecik'in Osmanlı ilçesinde depo olarak kullanılan yerde çıkan yangın korkuttu.

Alınan bilgilere göre; Haceloğlu Mahallesi Hürriyet Caddesi üzerinde bir apartmanın birinci katında Cahit Kaya tarafından depo olarak kullanılan yerde henüz sebebi bilinmeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı. Dumanı gören depo sahibi durumu hemen 110 ekiplerine haber verdi. Kısa sürede olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını diğer odalara sıçramadan söndürdüler.

Öte yandan apartmanın üst katlarında oturan vatandaşlar yangını korku dolu gözlerle izlediler. - BİLECİK

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Depo Olarak Kullanılan Yerde Çıkan Yangın Korkuttu - Son Dakika


Advertisement