
BAL liginin kurulduğu günden bu güne hep ilçelerde oynandığını söyleyen Bulut;" Bugüne kadar BAL ligi ilçe merkezlerinde oynanıyordu. Bu sezon Ağrılılara bu maçı il merkezinde izlettirdik. Çok keyifli maçlar oynandı. Binlerce taraftarı stadyuma çekmeyi başardık. Taraftarımız hiç bir müsabakada bizi yanlız bırakmadı. Bu heyecanın il merkezinde devam etmesi gerekiyor. Bu sebeple BAL liginin Ağrı merkezde olmasının Ağrı futbolu açısından önemi büyük."dedi
Düşünülenden daha başarılı olduklarını söyleyen Bulut;"İlk yılımızda grubu 6. sırada tamamladık. Herkes düşeceğimizi düşünürken biz ligi orta sıralarda tamamladık. Şimdi baraj müsabakasını alarak önümüzdeki sezon şampiyonluğa oynayan bir ekip oluşturmak istiyoruz. Mevcut kadromuza takviyeler yaparak Ağrı'nın profesyonel lig özlemini dindireceğiz. Bu sebeple tüm Ağrılı hemşehrilerimizi stadyuma kendi takımlarına destek vermeye davet ediyoruz"dedi
Son Dakika › Güncel › Dinçer Bulut; Ağrı'yı Bal Liginde Temsil Etmeye Devam Edeceğiz - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.