Enerji Bakanı, Diyarbakır Belediyesi'nin 88 milyon TL'lik elektrik borcunu ödememekte ısrar ettiğini belirterek, "Kullanılanın parasını istiyoruz. Bu her yer için geçerli. Siyasi uygulama yok" dedi.
Son Dakika › Güncel › Diyarbakır'da Siyasi Uygulama Yok - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.