Diyarbakır Valiliği, 2 askerin şehit olduğu mayınlı ve silahlı saldırıyla ilgili açıklama yaptı.
Diyarbakır Valiliği'nden yapılan açıklamada, Diyarbakır- Bingöl karayolunun Kayacık Kavşağı bölgesine bölücü terör örgütü PKK mensuplarınca döşenen el yapımı mayının patlaması sonucu 2 askerin şehit olduğu belirtildi. Açıklamada, "Teröristler tarafından karayoluna döşenen el yapımı mayının imha edilmesi amacıyla görevlendirilen Lice 2. Motorize Piyade Tugay Komutanlığı'nın Mayın Emniyet Tarama Timi'nin yakın emniyetini sağlamakla görevli Jandarma Özel Harekat Timi 1 Ağustos 2012 günü saat 07.45 sıralarında arazide emniyet yerine intikal ederken önce el yapımı patlayıcı infilak etmiş, eş zamanlı olarak patlamanın hemen ardından sayıları belirlenemeyen bölücü terör örgütü PKK mensuplarınca açılan ilk ateşte bir jandarma astsubay üst çavuş ile bir jandarma uzman onbaşı şehit olmuş ve çatışma yaşanmıştır. Çatışmayı müteakiben bölgeye Jandarma Özel Harekat Timleri, kobra zırhlı araçları ve kobra taarruz helikopterleri takviye olarak gönderilmiş ve İnsansız Hava Aracı ile havadan keşif faaliyetlerine başlanmıştır" denildi.
Açıklamada ayrıca konu ile ilgili soruşturma, takibat ve operasyonun devam ettiği belirtildi. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Güncel › Diyarbakır Valiliği'nden Çatışma Açıklaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.