Türkiye'nin dört bir yanında yer alan Doğa Okulları kampüslerinde okuyan on binlerce öğrenci, Çanakkale Zaferi'nin 101. yılını andı.
Doğa Okulları'ndan yapılan yazılı açıklamaya göre, Türk tarihinin en önemli ve en büyük zaferleri arasında yer alan "18 Mart Çanakkale Zaferi"ni çok hassas bir şekilde hatırlayan Doğa Okulları öğrencileri, Çanakkale ruhunu kampüslerine taşıdı.
Verilen bilgiye göre, Çanakkale Savaşı'nda askerlerin yediği kırık buğday çorbası, şekersiz üzüm hoşafı ve kuru ekmekten oluşan tayını öğle yemeğinde yiyen ve o günlere ait formalar giyen öğrenciler, duygu dolu anlar yaşattılar. Yaşayarak öğrenme felsefesiyle öğrenim sunan Doğa Okulları bu etkinlikle, öğrenciler ellerindeki imkanların değerini bilmeleri ve tarih bilincinin gelişimine katkıda bulunduğunu bildirdi.
Son Dakika › Güncel › Doğa Öğrencileri, 'Çanakkale Zaferi'Ni Andı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.