Düzce'de emniyet ekipleri, yolcu otobüsünde bir yolcunun
sünger yatağının içinde 7,5 kilo eroin ele geçirdi.
Düzce İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, TEM Otoyolu Kaynaşlı mevkiinde Van'dan İstanbul'a giden yolcu otobüsünü durdurdu. Düzce İl Emniyet Müdürlüğü bahçesine getirilen otobüste Dizel isimli narkotik köpeği ile arama yapıldı. Polis, U.A. isimli yolcunun sünger yatağının içinde zulalanmış
17 parça halinde toplam 7,5 kilo eroin ele geçirildi. Olayda, U.A. emniyet ekipleri tarafından gözaltına alındı.
KOM Şubesi ekipleri, bir hafta içinde yaptıkları 3 operasyonda toplam 67 kilo eroin ele geçirirken, olaylarla ilgili birçok kişi tutuklandı. - DÜZCE
Son Dakika › Güncel › Düzce Polisinden Zehir Tacirlerine Darbe - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.