Eskişehir'de doğalgazdan yayılan karbonmonoksit gazından zehirlenen ve 3'ünün hayati tehlikesi bulunan 5 kişi hastanede tedavi altına alındı.
Kurtuluş Mahallesi Saçak Sokak'ta bulunan bir apartmanda ikamet eden Necla Y. (31), İlknur Y. (8) Yağmur Y. (7) ve aynı evde bulunan Hülya B. (32), Kaan B. (3) henüz belirlenemeyen bir nedenden dolayı sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Necla Y., İlknur Y. ve Yağmur Y., 112 Acil Servis ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi'ne, Hülya B. ve Kaan B. ise Eskişehir Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı.
Zehirlenen anne, bir çocuğu ile aynı sedye üzerinde hastaneye getirilirken, diğer çocuk ise sedye üzerinde 'Annem nerede' diye ağladı.
Necla Y., İlknur Y. ve Yağmur Y.'nin hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenilirken, olayla alakalı soruşturma başlatıldı. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Güncel › Eskişehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.