Eskişehirspor Başkanı Hoşcan: Hak Etmediğimiz Bir Ceza Aldık - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehirspor Başkanı Hoşcan: Hak Etmediğimiz Bir Ceza Aldık

Eskişehirspor Başkanı Hoşcan: Hak Etmediğimiz Bir Ceza Aldık
07.07.2014 14:20

Eskişehirspor Kulüp Başkanı Mesut Hoşcan, CAS'ın Avrupa kupalarından 1 yıllık men cezasını onaması kararını değerlendirirken "Hak etmediğimiz bir ceza aldık" dedi.

Eskişehirspor Kulüp Başkanı Mesut Hoşcan, CAS'ın Avrupa kupalarından 1 yıllık men cezasını onaması kararını değerlendirirken "Hak etmediğimiz bir ceza aldık" dedi.

UEFA Disiplin Kurulu tarafından Eskişehirspor ve Sivasspor'a verilen 1 yıl Avrupa kupalarından men cezası CAS tarafından da onandı. Eskişehirspor Kulübü Başkanı Mesut Hoşcan, hak etmedikleri bir ceza aldıklarını anlatırken şöyle konuştu:

"Tüm camia olarak, bugün CAS'tan gelecek sevindirici bir haberi bekliyorduk. Ama olmadı. Çok üzgünüz. Camiamıza Avrupa kupalarına katılma sevinci yaşatmak için gerekli tüm hukuki adımları atmış olmakla birlikte arzuladığımız ve umut ile beklediğimiz sonuca ulaşamadık. Ancak, umut ediyorum ki bu olayların sorumluları da cezalarını çekerler. Bundan sonra Türk futbolunun bu tür olaylar ile anılmaması en büyük amacımız olmalıdır." - Eskişehir

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Eskişehirspor Başkanı Hoşcan: Hak Etmediğimiz Bir Ceza Aldık - Son Dakika


Advertisement