Fikret Orman: Beşiktaş'ın Özgüvene İhtiyacı Var - Son Dakika
Son Dakika Logo

Fikret Orman: Beşiktaş'ın Özgüvene İhtiyacı Var

Fikret Orman: Beşiktaş\'ın Özgüvene İhtiyacı Var
25.01.2014 22:55  Güncelleme: 00:57

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, maça ilişkin yaptığı yorumda Beşiktaş'ın takım olabilme hüviyetini daha çok sahada göstermesi gerektiğini söyledi.

Nafiz ALBAYRAK, New York-DHA

Beşiktaş'ın Trabzonspor ile oynadığı derbi maçını New York'ta televizyondan izleyen Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, maça ilişkin yaptığı yorumda Beşiktaş'ın takım olabilme hüviyetini daha çok sahada göstermesi gerektiğini söyledi.

Beşitaş-Trabzonspor derbi maçını, New York'taki sayılı gece kulüplerinden birinde izledi. Kritik anlarda heyecanlanan, zaman zaman gergin görünen Orman, Beşiktaş'ın 1-0 yenik olduğu anlarda, maçı izlemekten vazgeçip ceketini giyerek kulüpten çıkmaya hazırlanırken, beraberlik golünün gelmesi üzerine maçı sonuna kadar izledi. Maçtan sonra gazetecilere kısa bir açıklama yapan Fikret Orman, Zor bir maçtı, Beşiktaş gününde değildi. İkinci devre biraz daha toparlandı ama gününde olan bir maç değildi, kazanmamız gereken bir maçtı şeklinde konuştu. Orman, Beşiktaş'ın ikinci yarıya hazır olup olmadığı sorusunu da, Çok hazır gibi görmedim açıkçası. Bunun transferle bir alakası yok. Beşiktaş'ın çok kaliteli oyuncuları var. Bir takım olabilme hüviyetini sahada daha çok gösterebilmeleri lazım. Birazcık daha özgüven ihtiyacı var gibi gözüküyor diye yanıtladı.

NA(MA)

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Fikret Orman: Beşiktaş'ın Özgüvene İhtiyacı Var - Son Dakika


Advertisement