Gaziantep'te, trafik polisleri kent girişindeki uygulama noktalarında durdurduğu sürücülere karanfil dağıtıp, trafik kuralları konusunda bilgilendirildi.
Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü tarafından 'Trafik Haftası' kapsamında kentteki 3 ayrı uygulama noktasında durdurulan sürücülere karanfil dağıtıldı. Aynı zamanda sürücüleri uymaları gereken kurallar konusunda uyaran trafik polisleri, özellikle emniyet kemeri ve hız konusunda duyarlılık gösterilmesini istedi. Trafik Denetleme Şube Müdürü Aydın Şahin, hafta boyunca düzenleyecekleri etkinlikler ile sürücüleri bilinçlendirip, bilgilendireceklerini söyledi.
- Gaziantep
Son Dakika › Güncel › Gaziantep'te Polisler Sürücülere Karanfil Dağıttı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.