
Gaziantep'te uygulama noktasında durdurulan bir yolcu otobüsünde yapılan aramada 19 kilo 400 gram esrar ele geçirildi.
İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Narkotik Şube Müdürlüğü ekipleri, Gaziantep- Şanlıurfa otoyolu doğu gişelerinde bir yolcu otobüsünü durdurdu.
Otobüsün bagaj kısmında narkotik köpeği "Gece"nin katılımıyla yapılan aramada bir yolcuya ait çantada 19 kilo 400 gram esrar ele geçirildi.
Gözaltına alınan şüpheli emniyete götürüldü.
Son Dakika › Güncel › Gaziantep'te yolcu otobüsünde 19 kilo 400 gram esrar ele geçirildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.