11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, bayram namazınıı Süleymaniye Camii'nde kıldı. Gül, cami içindeki fotoğrafını da koyduğu tweetiyle herkesin bayramını kutladı.
Gül, attığı tweetlerde, "Süleymaniye'de bayram sabahı, her zaman farklıdır.", "Bugünlerin hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum" ve "Herkesin Ramazan Bayramı'nı tebrik ediyorum" diye yazdı.
- İstanbul
Son Dakika › Güncel › Gül, Twitter Hesabından Herkesin Bayramını Kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.