Hayvan Bakım ve Tedavi Merkezi'ne Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Hayvan Bakım ve Tedavi Merkezi'ne Ziyaret

Hayvan Bakım ve Tedavi Merkezi\'ne Ziyaret
07.11.2016 15:43

Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Genç, Büyükşehir Belediyesi Hayvan Bakım ve Tedavi Merkezi'nde incelemelerde bulundu.

Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Genç, Büyükşehir Belediyesi Hayvan Bakım ve Tedavi Merkezi'ne ziyarette bulundu.

Genç'e ziyaretlerinde, Sağlık İşleri Dairesi Başkanı F. Gözde Kuzu Koç ve yetkililer de eşlik etti. Hayvan Bakım ve Tedavi Merkezi'nde çalışan personellerle tek tek tokalaşan ve sohbet eden Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Genç, barınakta yer alan tüm bölümleri inceledi. Sağlık İşleri Dairesi Başkanı F. Gözde Koç'tan yapılan çalışmalar hakkında bilgiler alan Genç, personellere, "Büyükşehir Belediyesi olarak tek amacımız var o da çalışmak. Bizlerin görevi görevimizi benimseyerek ve tüm dikkatimizi işimize vererek çalışmaktır" diye konuştu. Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Genç, barınakta çalışan personellerle hatıra fotoğrafı çektirdi.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Hayvan Bakım ve Tedavi Merkezi'ne Ziyaret - Son Dakika


Advertisement