İçişleri Bakanlığı emniyet kemeri, cep telefonu ve tehlikeli araç kullanımları konusunda sürücülere uyarıda bulundu.
İçişleri Bakanlığınca, operatör kullanıcılarına uyarı SMS'i gönderildi.
SMS'de "Tüm polis ve jandarma birimlerimiz, emniyet kemeri, cep telefonu kullanımı ve tehlikeli araç kullanımı denetimlerinde görevlendirildi. Lütfen bu yolda hep birlikteyiz." ifadesi kullanıldı.
Son Dakika › Güncel › İçişleri Bakanlığından Sürücülere 'Sms'Li Uyarı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.