İçişleri Bakanlığından Sürücülere "Sms"Li Uyarı - Son Dakika
Son Dakika Logo

İçişleri Bakanlığından Sürücülere "Sms"Li Uyarı

10.09.2018 13:58

İçişleri Bakanlığı emniyet kemeri, cep telefonu ve tehlikeli araç kullanımları konusunda sürücülere uyarıda bulundu.

İçişleri Bakanlığı emniyet kemeri, cep telefonu ve tehlikeli araç kullanımları konusunda sürücülere uyarıda bulundu.

İçişleri Bakanlığınca, operatör kullanıcılarına uyarı SMS'i gönderildi.

SMS'de "Tüm polis ve jandarma birimlerimiz, emniyet kemeri, cep telefonu kullanımı ve tehlikeli araç kullanımı denetimlerinde görevlendirildi. Lütfen bu yolda hep birlikteyiz." ifadesi kullanıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel İçişleri Bakanlığından Sürücülere 'Sms'Li Uyarı - Son Dakika


Advertisement