Denizli'de, boş bir evde çıkan yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Yangının, soğuk havalar nedeniyle ısınmak için eve girip ateş yakan kişiler tarafından çıkarıldığı belirlendi.
Bugün saat 07.00 sıralarında Akkonak Mahallesi, 1651 Sokak, Numara 10'da kimsenin oturmadığı evde yangın çıktı. İki katlı metruk evde çıkan yangına, itfaiye ekipleri su sıkarak müdahele etti. Alevler kısa sürede çevredeki evlere sıçramadan söndürülürken, yangının soğuk havalar nedeniyle metruk evde gece ısınmak için ateş yakan evsiz kişiler tarafından çıkarıldığı belirlendi. Yangın çevredeki evlere sıçramadan söndürüldü. - Denizli
Son Dakika › Güncel › Isınmak İçin Yaktıkları Ateş Metruk Evi Küle Çevirdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.