Bolu'da bir kargo firması, müşterilere gidecek kargoları çaldığı iddia edilen çalışan hakkında polise şikayette bulundu.
Edinilen bilgiye göre, Sümer Mahallesi'nde bir kargo firmasında çalışan D.A.'ye teslim edilen kargoların bir süredir yerine ulaşmadığı tespit edildi. Kargo şirketinin şube müdürü N.E.A., işyerindeki güvenlik kameralarından müşterilere ait kargoların tuvalet kısmına götürüldüğünü tespit etti. D.A. isimli çalışanın kargoların içindeki eşyaları çaldıktan sonra barkotları da tuvalete attığı ortaya çıktı. D.A. bir süre daha takip edildikten sonra polis ekiplerine haber verildi. D.A. polis ekiplerince Bahçelievler Polis Merkezi'ne götürüldü. Şube müdürü çalışanı hakkında şikayetçi olurken, polis olayla ilgili inceleme başlattı. - BOLU
Son Dakika › Güncel › Kargo Çalışanının Eşyaları Çaldığı İddiası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.