Kazada Yaralanan Çocuğun Yardımına Yoldan Geçen Hemşire Koştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kazada Yaralanan Çocuğun Yardımına Yoldan Geçen Hemşire Koştu

Kazada Yaralanan Çocuğun Yardımına Yoldan Geçen Hemşire Koştu
16.01.2014 12:00

Adana'da otomobil altında kalarak yaralanan 8 yaşındaki çocuğa ilk müdahaleyi yoldan geçen hemşire yaptı.

Adana'da otomobil altında kalarak yaralanan 8 yaşındaki çocuğa ilk müdahaleyi yoldan geçen hemşire yaptı.

Olay, akşam saatlerinde Döşeme Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, Taner Göde yönetimindeki 01 SS 563 plakalı otomobil, yaya geçidi yerine refüjdeki parmaklıkların arasından karşıya geçmek isteyen adı açıklanmayan erkek çocuğuna çarptı. Bu sırada olay yerinden geçen ve Hatay'da görevli Özlem adlı hemşire, otomobilindeki acil müdahale setinin alıp, yaralı çocuğu ilk müdahaleyi yaptı. Özlem hemşire, yerde baygın yatan çocuğun başına tampon yaptı, ardından da boyunluk taktı. Kısa süre sonra olay yerine gelen 112 ekibi ile birlikte yaralıyı sedyeye yerleştirip ambulansa bindiren Özlem hemşire, "Ben 112 personeliyim. Görevimi yaptım, benim reklamımı yapmanıza gerek yok" diyerek olay yerinden uzaklaştı.

Ambulansla Çocuk Hastanesi'ne kaldırılan ve hayati tehlikesi bulunan çocuğunun tedavisi sürerken, sürücü ise gözaltına alındı. - Adana

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Kazada Yaralanan Çocuğun Yardımına Yoldan Geçen Hemşire Koştu - Son Dakika


Advertisement