Kırklareli'ne 50 Milyonluk Yatırım - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kırklareli'ne 50 Milyonluk Yatırım

05.03.2018 09:04

Kırklareli Belediye Başkanı Mehmet Siyam Kesimoğlu, kente kısa sürede 50 milyonluk yatırımlar kazandıracaklarını bildirdi.

Kırklareli Belediye Başkanı Mehmet Siyam Kesimoğlu, kente kısa sürede 50 milyonluk yatırımlar kazandıracaklarını bildirdi.

Kesimoğlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, kentin ihtiyaç duyduğu yatırımları, en kısa sürede hizmete açmayı hedeflediklerini söyledi.

Hizmet etmekten mutluluk duyduklarını belirten Kesimoğlu, kendilerine hizmet yolunda destek olan herkese teşekkür etti.

Ekibiyle beraber gece gündüz demeden projeler üretmeye çalıştıklarını anlatan Kesimoğlu, "Kırklareli Belediyesi olarak yapmış olduğumuz 50 milyon liralık yatırımların temellerini attık. En kısa sürede de kapalı pazar yeri, otogar, otopark, organik bahçe, Zübeyde Hanım Kadın Spor Merkezi gibi bir çok yatırım yapılıyor. İnşallah bu yatırımları en kısa sürede gerçekleştirip, halkımızın hizmetine sunacağız." diye konuştu.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Kırklareli'ne 50 Milyonluk Yatırım - Son Dakika


Advertisement