Kırmızı Işık İhlali Yapan Sürücü, 2 Otomobile Çarptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kırmızı Işık İhlali Yapan Sürücü, 2 Otomobile Çarptı

Kırmızı Işık İhlali Yapan Sürücü, 2 Otomobile Çarptı
22.12.2013 19:54

Gaziantep'te, sürücüsü kırmızı ışıkta geçen otomobil, 2 otomobile çarptı.

Gaziantep'te, sürücüsü kırmızı ışıkta geçen otomobil, 2 otomobile çarptı.

Kaza, öğleden sonra Mareşal Fevzi Çakmak Bulvarı Kalyon Kavşağı'nda meydana geldi. İddiaya göre, kırmışı ışık ihlali yapan Tolga Palabıyık yönetimindeki 27 AJE 07 plakalı otomobil, önce yeşil ışıkta geçen sürücüsü öğrenilemeyen 27 ARH 74 plakalı otomobile çarptı, ardından refüjü aşarak kırmızı ışıkta bekleyen Vedat Peltek yönetimindeki 27 B 6186 plakalı otomobile çarparak durabildi. Otomobillerde hasarın meydana geldiği kazada, yaralanan olmazken; şok geçiren kadın sürücü tedbir amaçlı 25 Aralık Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Kazayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Kırmızı Işık İhlali Yapan Sürücü, 2 Otomobile Çarptı - Son Dakika


Advertisement