Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Koronavirüs Bilim Kurulu Toplantısının ardından basın toplantısı düzenledi. (1)
"Örnek davranışlarıla mücadelemize destek olan gençlerimizi kutluyorum.
"Büyüklerimize içten hürmetlerimi sunmak istiyorum. Evde kalarak artık mücadelenin en sağlam grubunu oluşturdular"
"Şu ana kadar aldığımız bazı sonuçlar, Türkiye'nin salgını mümkün en az kayıpla aşacağına işaret ediyor"
Son Dakika › Güncel › Koca: 'Aldığımız sonuçlar, Türkiye'nin salgını mümkün en az kayıpla aşacağına işaret ediyor' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.