Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel, kuvvet komutanlarıyla birlikte denetlemelerde bulunmak üzere İzmir'e gitti.
Genelkurmay Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada, Orgeneral Özel'in beraberinde Kuvvet Komutanları ve Jandarma Genel Komutanıyla, Müşterek Lojistik Tatbikatına iştirak eden birlikleri denetlemek üzere İzmir'e gittiği bildirildi. - ANKARA
Son Dakika › Güncel › Komutanlar İzmir'de Birlikleri Denetliyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.