Muğla'nın Bodrum ilçesine tatile gelen madde bağımlısı bir çift, Bodrum Devlet Hastanesini ayağa kaldırdı.
İstanbul'dan bir hafta önce Bodrum'a tatile gelen ve madde bağımlısı oldukları öğrenilen iki kişi, Bodrum Devlet Hastanesini birbirine kattı. Ambulansla hastaneye getirilen Irmak E (25) ve eşi Elif E (30), hastanede tedavi gördükten sonra doktordan bir ilaç yazmasını istediler. Doktor ilacı yazmayınca önce acilde bavullarını yere döküp bağıran çift daha sonra hastane bahçesinde bağırmaya devam etti. Polisin gelmesiyle birlikte iyice krize giren madde bağımlısı kadın, kendini yerlere atarak "ben karakola gitmek istemiyorum" diye bağırmaya başladı. Doktorlara, hastane çalışanlarına ve polise küfürler savuran madde bağımlısı çift daha sonra
olay anını görüntüleyen gazeteciye saldırdı. Tehditler savuran ikilinin, polislerin müdahalesiyle İstanbul'a gönderildiği öğrenildi. - MUĞLA
Son Dakika › Güncel › Madde Bağımlısı Çift Hastaneyi Ayağa Kaldırdı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.