Marmaris Belediyesi Bahçe Atıklarından Gübre Üretti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Marmaris Belediyesi Bahçe Atıklarından Gübre Üretti

12.01.2018 14:21

Marmaris Belediyesi bahçe atıklarından gübre ürettiMUĞLA - Marmaris Belediyesi bahçe atıklarından gübre üretti.

Marmaris Belediyesi bahçe atıklarından gübre üretti

MUĞLA - Marmaris Belediyesi bahçe atıklarından gübre üretti. Ürettiği gübreleri park ve bahçelerde kullanmaya başladı.

Muğla'nın Marmaris İlçesinde Belediye bahçe atıklardan 'torf' denilen gübre üreterek park ve bahçelerde kullanıyor. Marmaris Park ve Bahçeler Müdürlüğü öğütme makinası ile bahçelerde budama sonrası kalan dallar, yapraklar ve diğer bahçe atıkları "torf" adı verilen gübreye dönüşüyor.

Belediye sınırları içerisinde yer alan park ve yeşil alanlardan çıkan bahçe atıkları, bahçe atıkları öğütme makinasında öğütüldükten sonra, organik materyal olarak doğada kullanılmaya başlandı. Yaz aylarından bu yana çürümeye bırakılan öğütülmüş bahçe atıkları tekrar doğaya kazandırılmış oldu. Uygulama hakkında açıklama yapan Park ve Bahçeler Müdürü Ali Erdil de, bitkisel malzemenin çürütüldükten sonra tekrar doğaya döneceğine dikkat çekti. Ayrıca nakliye, işgücü, depolama gibi bir çok işlemden de tasarruf edileceğini belirtti.

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Marmaris Belediyesi Bahçe Atıklarından Gübre Üretti - Son Dakika


Advertisement