Marmaris Belediyesi bahçe atıklarından gübre üretti
MUĞLA - Marmaris Belediyesi bahçe atıklarından gübre üretti. Ürettiği gübreleri park ve bahçelerde kullanmaya başladı.
Muğla'nın Marmaris İlçesinde Belediye bahçe atıklardan 'torf' denilen gübre üreterek park ve bahçelerde kullanıyor. Marmaris Park ve Bahçeler Müdürlüğü öğütme makinası ile bahçelerde budama sonrası kalan dallar, yapraklar ve diğer bahçe atıkları "torf" adı verilen gübreye dönüşüyor.
Belediye sınırları içerisinde yer alan park ve yeşil alanlardan çıkan bahçe atıkları, bahçe atıkları öğütme makinasında öğütüldükten sonra, organik materyal olarak doğada kullanılmaya başlandı. Yaz aylarından bu yana çürümeye bırakılan öğütülmüş bahçe atıkları tekrar doğaya kazandırılmış oldu. Uygulama hakkında açıklama yapan Park ve Bahçeler Müdürü Ali Erdil de, bitkisel malzemenin çürütüldükten sonra tekrar doğaya döneceğine dikkat çekti. Ayrıca nakliye, işgücü, depolama gibi bir çok işlemden de tasarruf edileceğini belirtti.
Son Dakika › Güncel › Marmaris Belediyesi Bahçe Atıklarından Gübre Üretti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.