Muğla'da Karbonmonoksitten Zehirlenen Öğrenci Toprağa Verildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Muğla'da Karbonmonoksitten Zehirlenen Öğrenci Toprağa Verildi

20.11.2014 19:20  Güncelleme: 19:59

Muğla'nın Menteşe ilçesinde karbonmonoksit zehirlenmesi sonucu yaşamını yitiren lise öğrencisi toprağa verildi.

Muğla'daki karbonmonoksit zehirlenmesi- Menteşe ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybeden 17 yaşındaki lise öğrencisi toprağa verildiMUĞLA (AA) - Menteşe ilçesinde karbonmonoksit zehirlenmesi sonucu yaşamını yitiren lise öğrencisi toprağa verildi.Menteşe ilçesi Yenice Mahallesi'ndeki evde karbonmonoksit gazından zehirlenerek yaşamını yitiren 17 yaşındaki Şeyma Serter'in cenazesi, Muğla Adli Tıp Kurumu morgundaki otopsi işlemlerinin ardından yakınları tarafından alınarak evinin önüne getirildi.Burada Serter'in yakınları ile Muğla Turgutreis Anadolu Lisesindeki sınıf arkadaşları göz yaşı döktü. Cenaze, yaklaşık 2 kilometre boyunca vatandaşlar tarafından omuzlarda taşınarak Yenice Mezarlığına getirildi.Serter'in cenazesi, Muğla Müftüsü Abdurrahman Koçak'ın kıldırdığı cenaze namazının ardından defnedildi.Öte yandan Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde durumun ağırlaşması üzerine Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine sevk edilen Merve Nur Serter'in hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi. -Muğla'daki karbonmonoksit zehirlenmesi

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Muğla'da Karbonmonoksitten Zehirlenen Öğrenci Toprağa Verildi - Son Dakika


Advertisement