
Edremit Kaymakamlığı ile aynı binada hizmet veren İlçe Nüfus Müdürlüğü'nde görevli hizmetlinin, Covid-19 testi pozitif çıktı. Bunun üzerine müdürlükteki personelin tamamına Covid-19 testi yapıldı. Test sonuçları negatif çıkan personel, tedbir amaçlı 14 gün süreyle evlerinde karantinaya alındı.
Son Dakika › Güncel › Nüfus müdürlüğündeki hizmetlinin Covid-19 testi pozitif çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.