Nüfus müdürlüğündeki hizmetlinin Covid-19 testi pozitif çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Nüfus müdürlüğündeki hizmetlinin Covid-19 testi pozitif çıktı

Nüfus müdürlüğündeki hizmetlinin Covid-19 testi pozitif çıktı
14.07.2020 14:52  Güncelleme: 16:03

BALIKESİR'in Edremit ilçesindeki nüfus müdürlüğünde görevli hizmetlinin Covid-19 testi pozitif çıktı.

BALIKESİR'in Edremit ilçesindeki nüfus müdürlüğünde görevli hizmetlinin Covid-19 testi pozitif çıktı. Çalışanlar, tedbir amaçlı evlerinde karantinaya alındı.

Edremit Kaymakamlığı ile aynı binada hizmet veren İlçe Nüfus Müdürlüğü'nde görevli hizmetlinin, Covid-19 testi pozitif çıktı. Bunun üzerine müdürlükteki personelin tamamına Covid-19 testi yapıldı. Test sonuçları negatif çıkan personel, tedbir amaçlı 14 gün süreyle evlerinde karantinaya alındı.


- Edremitbalıkesir
Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Nüfus müdürlüğündeki hizmetlinin Covid-19 testi pozitif çıktı - Son Dakika


Advertisement