Nusaybin'de Terhisine 15 Gün Kalan Er İntihar Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Nusaybin'de Terhisine 15 Gün Kalan Er İntihar Etti

Nusaybin\'de Terhisine 15 Gün Kalan Er İntihar Etti
19.01.2015 11:39  Güncelleme: 12:07

Mardin'in Nusaybin ilçesinde terhisine 15 gün kalan er 21 yaşındaki Gökhan Kayahas, sınırda nöbet tuttuğu sırada tüfeğiyle intihar ederek yaşamına son verdi.

Mardin'in Nusaybin İlçesi'nde terhisine 15 gün kalan er 21 yaşındaki Gökhan Kayahas, sınırda nöbet tuttuğu sırada tüfeğiyle intihar ederek yaşamına son verdi. Nusaybin'deki 2'nci Hudut Taburu'na bağlı Demirtepe Sınır Bölüğü'nde görevli, Van'ın Erciş ilçesi nüfusuna kayıtlı Jandarma Er Gökhan Kayahas, dün akşam saatlerinde sınırda nöbet tuttuğu sırada silahı ile intihar ederek yaşamına son verdi.

Terhisine 15 gün kaldığı belirtilen Kayahas'ın cenazesi, Ambulans ile Nusaybin Devlet Hastanesine kaldırılıldı. Çenesinin altına sıkılan kurşunla yaşamını yitirdiği belirtilen asker Gökhan Kayahas'ın cenazesi otopsi için morga konuldu. Nöbetçi savcını ön otopsiden sonra cenaze detaylı otopsi için Diyarbakır Adli Tıp Kurumuna gönderildi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Nusaybin'de Terhisine 15 Gün Kalan Er İntihar Etti - Son Dakika


Advertisement