Orman ve Orman ve Su İşleri Bakanı Prof, Dr, Veysel Eroğlu, yarın İzmir'de 14 temel atacak, 7 tesisin ise açılışını yapacak.
Bakanlık'tan yapılan açıklamaya göre Bakan Eroğlu, İzmir'in Bayındır ve Ödemiş ilçelerinde gerçekleştirilecek toplu temel atma törenine katılacak. Program kapsamında DSİ tarafından inşa edilen 14 tesisin temeli atılacak, 7 tesisin ise açılışı gerçekleştirilecek. İzmir'de Afyonkarahisarlılar Derneği ile bir toplantı yapacak olan Eroğlu daha sonra Bayındır, Ödemiş ilçelerinde toplu temel atma törenlerine katılacak. Bakan Eroğlu Tire'de AK Parti İlçe Teşkilatı'nı ziyaret edecek.
Son Dakika › Güncel › Orman ve Su İşleri Bakanı Eroğlu Yarın İzmir'de 14 Temel Atacak, 7 Açılış Yapacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.