Sinop'ta çıkan yangında 2 kişi yaralandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sinop'ta çıkan yangında 2 kişi yaralandı

Sinop\'ta çıkan yangında 2 kişi yaralandı
22.05.2024 15:50

Sinop'un Boyabat ilçesine bağlı Dereçatı köyünde bir evde çıkan yangında, anne Hacer (91) ve oğlu Yavuz Memiş (60) yaralandı. Yangın, Boyabat Belediyesi itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü. Yaralılar, sağlık ekiplerince Boyabat 75. Yıl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Sinop'un Boyabat ilçesinde bir evde çıkan yangında 2 kişi yaralandı.

İlçeye bağlı Dereçatı köyü Davutlu Mahallesi'nde tek katlı ahşap evde yangın çıktı.

İhbar üzerine olay yerine Boyabat Belediyesi itfaiye ekipleri sevk edildi. Yangın, ekiplerin müdahalesiyle söndürüldü.

Yangın sırasında kendi imkanlarıyla evden çıkan ve vücutlarında yanıklar oluşan anne Hacer (91) ile oğlu Yavuz Memiş (60), sağlık ekiplerince Boyabat 75. Yıl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Sinop'ta çıkan yangında 2 kişi yaralandı - Son Dakika


Advertisement