Sivasspor ilk kez gol yemedi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sivasspor ilk kez gol yemedi

Sivasspor ilk kez gol yemedi
22.09.2021 13:53  Güncelleme: 14:01

DG Sivasspor, Yeni Malatyaspor'u 1-0 mağlup ederek bu sezon ilk kez bir Süper Lig maçını gol yemeden tamamladı.

DG Sivasspor, Yeni Malatyaspor'u 1-0 mağlup ederek bu sezon ilk kez bir Süper Lig maçını gol yemeden tamamladı.

Süper Lig'in 6. haftasında Sivasspor deplasmanda Yeni Malatyaspor'u Dimitris Goutas'ın golüyle 1-0 mağlup etti. Kırmızı-beyazlılar aldığı bu skorla bu sezon ilk kez bir Süper Lig maçını gol yemeden kapatmış oldu.

Yiğidolar daha önce Konyaspor, Fenerbahçe, Gaziantep FK'dan 1'er gol yemiş, Trabzonspor ve Göztepe'den ise kalesinde 2 gol görmüştü.

(Oğuzhan Sarzep-İHA)

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Sivasspor ilk kez gol yemedi - Son Dakika


Advertisement