Sivas'ta kömür sobasından sızan gazdan zehirlendiğini farketmeyen 31 yaşındaki Fadime Kömür, gribal enfeksiyona yakalandıklarını düşünerek iki çocuğuyla halk otobüsüne bindi. Otobüste çocuklar rahatsızlanınca çağırlan ambulansla kaldırıldıkları hastanede zehirlendiklerini öğrendi. Bunun üzerine aynı eve başka bir araç gönderilerek gazdan getkilenen 3 kişi daha hastaneye getirildi.
İddiaya göre Fadime Kömür, Alibaba Mahallesi 124'üncü sokaktaki evinin kömür sobasını yaktı. Bir süre sonra mide bulantısı ve baş ağırısı hisseden kadın çocuklarının da rahatsızlandığını farketti. Ancak çocuklarının gribal enfeksiyon geçirdiğini zanneden Fadime Kömür, 5 yaşındaki Furkan ve 12 yaşındaki Doğukan'ı alarak halk otobüsü ile hastaneye getirmek istedi. Ancak çocuklar bindikleri otobüste fenalaştı. Bunun üzerine otobüste bulunanlar çocuklar için 112 Acil Servis ekiplerinden yardım istedi. Gelen ambulans Fadime Kömür ve iki çocuğunu alarak Sivas Devlet Hastanesi'ne getirdi. Burada yapılan muayenede anne ve iki çocuğun karbonmokosit gazından zehirlendikleri belirlendi. Durumu öğrenen Fadime Kömür, evde bir çocuğu ile kayınvalidesi ve kayınpederinin de bulunduğunu söyleyerek bir ambulans daha gönderilmesi için yardım istedi. Eve giden sağlık ekipleri 13 yaşındaki Ahmet Turan Kömür ile babaannesi Ayşe Kömür ve dedesi Mustafa Kömür'ü de alarak aynı hastaneye getirdi. Bu kişilerinde karbonmonoksit gazından etkilendikleri belirlendi. Tedavi altına alınan 3'ü çocuk 6 kişinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Son Dakika › Güncel › Sobadan Zehirlendiklerini Halk Otobüsünde Öğrendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.