Telefonun Işığı Kapanınca Asansör Boşluğuna Düştü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Telefonun Işığı Kapanınca Asansör Boşluğuna Düştü

Telefonun Işığı Kapanınca Asansör Boşluğuna Düştü
20.11.2012 09:03  Güncelleme: 09:00

Konya'da bir alışveriş merkezinin inşaatında çalışan Salih Ünver, 4. katta cep telefonu ışığıyla dolaşırken ışığın sönmesi sonucu asansör boşluğuna düştü.

Konya'da bir alışveriş merkezinin inşaatında çalışan 38 yaşındaki Salih Ünver, 4'ncü katta cep telefonu ışığıyla dolaşırken ışığın sönmesi sonucu dengesini kaybederek asansör boşluğuna düştü. Ağır yaralanan Ünver, kaldırıldığı hastenede yapılan tüm müdahalelere rağmen yaşamını yitirdi.

Kaza, dün 20.30 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Aydınlıkevler Kavşağında bulunan bir alışveriş merkezinin inşaatında meydana geldi. 4 gün önce Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan tarafından açılışı gerçekleştirilen alışveriş merkezinin inşaatında işçi olarak çalışan 38 yaşındaki Salih Ünver, binanın 4'ncü katında elektrik tamiratı yapmak için cep telefonu ışığıyla dolaştığı sırada telefonun ışığı kapandı. Işığın kapanması üzerine dengesini kaybeden Ünver, yaklaşık 10 metre yükseklikten asansör boşluğuna düştü. Ağır yaralanan Ünver, olay yerine çağırılan itfaiye ve 112 sağlık ekipleri tarafından düştüğü yerden çıkartılıp sedyeyle ambulansa alındı. Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırılan Ünver, burada yapılan tüm müdahalelere rağmen yaşamını yitirdi. Salih Ünver'in başında baret bulunmadığı öğrenildi. Kazayla ilgili soruşturma sürüyor.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Telefonun Işığı Kapanınca Asansör Boşluğuna Düştü - Son Dakika


Advertisement