TEM'DE YENİ ALDIĞI OTOMOBİL ALEV ALEV YANDI - Son Dakika
Son Dakika Logo

TEM'DE YENİ ALDIĞI OTOMOBİL ALEV ALEV YANDI

16.01.2023 21:10  Güncelleme: 21:29

TUZLA TEM Otoyolu'nda ilerlerken, yeni aldığı otomobilde yangın çıktı.

TUZLA TEM Otoyolu'nda ilerlerken, yeni aldığı otomobilde yangın çıktı. Durdurup indiği otomobil, alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi.

Yangın, saat 19.30 sıralarında Tuzla TEM Otoyolu Ankara istikametinde ilerleyen otomobilde çıktı. Yeni aldığı otomobille seyir halinde olan sürücü, panellerden dumanlar çıktığını fark etti. Otomobili emniyet şeridine çeken sürücü, yangını elleriyle söndürmeye çalıştı. Alevler kısa sürede otomobili sararken, durumu fark eden diğer sürücüler durumu ekiplere haber verdi. Gelen itfaiye ekipleri, müdahale ederek yangını söndürdü. Otomobilin kullanılamaz hale geldiği yangın cep telefonu kamerasına yansıdı.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel TEM'DE YENİ ALDIĞI OTOMOBİL ALEV ALEV YANDI - Son Dakika


Advertisement