Tem'in Bolu Dağı Tüneli Çıkışı Ulaşıma Kapatıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tem'in Bolu Dağı Tüneli Çıkışı Ulaşıma Kapatıldı

Tem\'in Bolu Dağı Tüneli Çıkışı Ulaşıma Kapatıldı
11.05.2016 16:17

Tem yolunun Ankara yönü, Bolu Dağı Tüneli çıkışından itibaren Abant Kavşağı'na kadar olan 4 kilometrelik bölüm, 3 ay boyunca üst yapı yenileme çalışmaları nedeniyle ulaşıma kapatıldı.

Tem yolunun Ankara yönü, Bolu Dağı Tüneli çıkışından itibaren Abant Kavşağı'na kadar olan 4 kilometrelik bölüm, 3 ay boyunca üst yapı yenileme çalışmaları nedeniyle ulaşıma kapatıldı.

Karayolları Genel Müdürlüğü'nün günlük yol durumu bülteninde yer alan açıklamada şöyle denildi:

"Anadolu Otoyolu'nun Bolu Dağı Tüneli'nin çıkışından itibaren Abant Kavşağı'na kadar üst yapı yenileme çalışmaları nedeniyle İstanbul-Ankara istikameti trafiğe kapatılarak ulaşım Ankara-İstanbul istikametinden çift yönlü olarak sağlanmaktadır. Çalışma 90 gün devam edecektir."

Karayolları görevlileri, tünel çıkışından itibaren Ankara yönünü ulaşıma kapatırken, sürücüler işaretlemelerle çift yönlü hale getirilen İstanbul yönüne yönlendirildi.

- Bolu

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Tem'in Bolu Dağı Tüneli Çıkışı Ulaşıma Kapatıldı - Son Dakika


Advertisement