Trabzonspor Yemekte Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Trabzonspor Yemekte Bir Araya Geldi

Trabzonspor Yemekte Bir Araya Geldi
04.03.2016 18:56

Trabzonspor Başkanı Muharrem Usta, yönetim kurulu üyeleri, teknik heyet ve futbolcuları, tesislerde birlikte yemek yedi.

Trabzonspor Başkanı Muharrem Usta, yönetim kurulu üyeleri, teknik heyet ve futbolcuları, tesislerde birlikte yemek yedi.

Başkan Muharrem Ustay Konyaspor maçıyla yakalanacak çıkışı, Mersin İdmanyurdu, Beşiktaş ve Sivasspor maçlarıyla sürdürmek istediklerini söyledi, "Takıma güveniyorum" dedi.

- Trabzon

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Trabzonspor Yemekte Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement