Yayladağı Belediyesi tarafından ilçede ipek böcekciliği yapan ailelere destek amacıyla 1500 dut ağacı fidanı dikildi.
Gürışık Mahallesi'ndeki programda, AK Parti Hatay Milletvekili Sabahat Özgürsoy Çelik ve Belediye Başkanı Mehmet Yalçın, ilk olarak mahalle sakinleri bir araya geldi.
Ardından ağaç dikim programına katılan Çelik ve Yalçın, burada 1500 dut ağacının dikimini yaptı.
Programa, AK Parti İlçe Başkanı Doğan Gürlen ile vatandaşlar da katıldı.
Son Dakika › Güncel › Yayladağı'nda 1500 dut ağacı toprakla buluştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.