Başbakan Ahmet Davutoğlu Gaziantep Havalimanına İndi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan Ahmet Davutoğlu Gaziantep Havalimanına İndi

Başbakan Ahmet Davutoğlu Gaziantep Havalimanına İndi
08.08.2015 13:25

Başbakan Ahmet Davutluoğlu, Gaziantep Havalimanına indi.

Başbakan Ahmet Davutluoğlu, Gaziantep Havalimanına indi. Başbakanlık özel uçağıyla saat 11.35'te Gaziantep Havalimanına inen Davutoğlu karayoluyla Kilis'in Elbeyli ilçesine geçti. Başbakanın gelişi sırasında yoğun güvenlik önlemleri alındı. Havalimanına giriş ve çıkışlarda bütün araçlar kontrol edildi. Helikopterler de havalimanı üzerinde sürekli uçtu. Başbakan Ahmet Davutoğlu'na Gaziantep Valisi Ali Yerlikaya, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin ve çok sayıda bürokrat eşlik etti. - GAZİANTEP

Kaynak: İHA

Son Dakika Politika Başbakan Ahmet Davutoğlu Gaziantep Havalimanına İndi - Son Dakika


Advertisement